• FRISÖRER
  • PRISER
  • GO GREEN
  • LEDIG STOL
  • KONTAKT
  • BOKA TID
  • FRISÖRER
  • PRISER
  • GO GREEN
  • LEDIG STOL
  • KONTAKT
  • BOKA TID

Nöjd-kund-garanti

Nöjd-kund-garanti

För att öka din trygghet som kund

Det viktigaste för oss på Misan’s är att du är nöjd och glad när du lämnar oss efter ditt besök. Vi ställer mycket höga krav på oss själva och för att garantera att du ska få det resultat som du önskar.

Varje behandling hos oss startar med konsultation och det är den vi får gå tillbaka till om du vill använda dig av vår nöjd kund garanti. Känner du att du inte fått det resultat som önskades och som du och din frisör kommit fram till vill vi väldigt gärna att du berättar det för oss.

Nöjd kundgaranti måste påtalas inom en vecka från behandlingstillfället och åtgärdas inom tre veckor.